Hemma från veterinären! =)

Nu så har vi kommit hem, Pandan och jag. Veterinären var en äldre man som har arbetat med djur långt innan jag ens var född. Han har kollat igenom hela Pandis och känt och klämt lite var stans. Det är inget fel på henne, ingen halsinfektion, ingen analsäcksinfektion och såret i gommen ser jättefint ut. Så, alla sjukdomstillstånd som kunde orsaka matvägran är uteslutna. Då har vi endast en potentiell anledning till detta eviga pusslande och trugande med olika maträtter och det är ju förhoppningsvis dräktighet. =)

4 Juli är de beräknade men eftersom Pandoras namne var mycket nyfiken av sig och råkade släppa ut de 7 världssynderna så får även jag vara nyfiken så nu ska det bokas tid till ultraljud. Kul som sjutton tycker jag då jag aldrig varit med och gjort det på en hund. Ska bli såååå spännande.

Bilder kommer. =) God natt alla, nu ska friska Pandis och jag hoppa i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0