Ultraljudet. =)




Igår var mamma, Pandis och jag på ultraljud.
Pandis var jätteduktig och låg snällt på bordet när veterinären körde den lilla ultraljudsstaven över hennes mage.
När hon letat en stund stannade hon till vid något som såg ut som ett hålrum. Där fanns en valp, en liiiiiten valp. =) Hon hittade en till på samma sida. De var bara 1cm stora ( dag 29 ) så nu ska de växa massor de nästkommande 5 veckorna. =))) Längtar så!

Här ser ni en bild på en av dem, fick med fotot hem. ÅH vad spännande det är... Hoppas Pandora börjar äta snart så valparna får massa mat och kan växa ordentligt!

Nu ska hundarna och jag ta minihelg, lyxigt med ledig torsdag, ska bli så skönt! =) Det är dags att kasta sig i duschen och sen ner i soffan en liten stund innan kvällspromenaden. Pandora sover ju jättemycket nu så då kan jag passa på jag också. Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Monica

Tja.. eftersom andra sidan inte är scannad satsar vi på 4 :) eller?

2011-06-02 @ 19:27:58
URL: http://www.parsoncorner.com
Postat av: Ingrid

Japp, absolut. =) Det låter som en bra plan! =)

2011-06-05 @ 01:57:47
URL: http://krakhultspandora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0