Söndag och tre veckor kvar.....



Idag har Pandis, Zacko och jag sovit hela dagen. Två korta rundor är allt hundarna fått. I fredags fick jag ögat opererat på Memira, har haft en hornhinna som krånglat efter en kvist som gick in i ögat i April så nu ska det vara slut på krånglet. Har dock haft jätteont trots bedövningsdroppar och alvedon + ipren, men men, ett par dagar till så är det nog bra. Snart dags att åka och fixa en valpbädd, har fått låna en vilket är jättesjysst.

Pandis verkar njuta av att få massage och är mycket mysigare, mer gosig och mjuk. Hon brukar normalt sätt vänta på att jag ska gå och lägga mig men nu hoppar hon ner i sängen utan mig när hon blivit trött och kommer inte jag så går hon ut efter ett tag för att ligga på soffan med mig en stund till. Hon testar igen och om jag hänger på blir hon supernöjd. Snacka om bortskämd men det är helt ok, hon är ju inte sån annars.... =)

Nu ska jag göra mig i ordning, eftersom jag inte kan köra bil får jag förlita mig på min alldeles rara och underbara mamma som ska köra mig till Ica Maxi för de har ett kvällsöppet apotek, jag behöver antibiotika till ögat, dropparna tog slut idag. =(( Sitter här i solbrillor då ljuset från skärmen, tv:n eller i affärerna är för skarpt nu. Känner mig lite löjlig när jag kliver in på Ica efter 21 i solglasögon men vad ska jag göra. ;) Folk får väl tro att jag vill se "cool" ut. Ha ha ha. God afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0