Söndag kväll och snart en vecka sen jag skrev....

Nu är det bara två veckor kvar till den beräknade valpningen. Pandora mår bra, äter lite bättre och sover mycket. Hon börjar få lite problem med att ta sig upp i sängen ( ja hon sover faktiskt där fortfarande) eftersom sängen är så hög. Ska plocka bort benen så hon kommer upp och ner smidigt. Valplådan är lånad och fixad. Den har fått ny vaxduk och blivit renbäddad med rena filtar och en mysig kudde ( som åker bort dagarna innan beräknad nedkomst) Jag har ordnat bäddskydd som används på bla ålderdomshem som har extremt bra uppsugningsförmåga och är rena och fina, kokat ( 90grader i maskin) alla handdukar och badlakan till valplådan och lagt dem i rena påsar i en låda. Allt är förberett och jag längtar så. Pandis längtar hon nog med efter att bli liten, nätt och smidig igen. För en halvtimme sedan gick jag in i hallen och där stod hon framför en spegel och stirrade på sig själv. Hon tittade jättelänge och sen vände hon på tassarna och gick med mig in i köket. Stackars Pandis, undrade nog vad det var för hund på andra sidan spegeln. Nähäpp, dags för sängen. God natt!

Kommentarer
Postat av: Monica

Ja det är väl inte bara Pandis som undrar.... Jag är också nyfiken på vad det blir :)

Inte lång tid kvar :)

2011-06-20 @ 10:29:22
URL: http://www.parsoncorner.com
Postat av: Ingrid

Me too. :))

2011-06-21 @ 08:13:40
URL: http://krakhultspandora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0