Pandis äter igen. =))

Nu är det bara två veckor kvar och Pandora har börjat äta. Jag köpte Nordic SP+, ett fryst färskfoder som ser ut som halväcklig köttfärs och inte luktar särskilt gott men hon gillar det. Hon har blivit så rund nu så ikväll ska benen från sängen väck.

Pandora använder valpbädden mer och mer, varje kväll kryper hon in där och lägger sig men när jag hoppar i säng så hoppar hon upp bredvid, nåja, när valparna väl kommit så antar jag att hon kommer ligga med dem i valpbädden annars får jag väl sätta upp kompostgaller runt. Den står precis bredvid min säng så jag kommer ha full koll på henne och de små liven. Igår kunde jag känna en "korv" i hennes mage, det var mysigt. Om den nu var en valp och inte massa mat.... Ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Ann

Bra att Pandis äter igen. Det är ju tack vare dig "supermatte" som fixar god mat som passar fröken finsmakare :) Hoppas hon fortsätter att äta och må bra. Kram.

2011-06-23 @ 22:00:27
URL: http://anntornas.blogg.se/
Postat av: Ingrid

=) nej Ann, det är tack vare valparna, de växer en massa så nu äter hon som en häst. =) Men tack för det. Supermatte låter bra! Kram kram!

2011-06-27 @ 06:42:00
URL: http://krakhultspandora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0