Måndag kväll

Hela helgen har varit supermysig. Pandis och jag var hos mamma och grillade på lördagen och söndagen. Min lillebror och hans fru var här på besök så svägerskan och Pandis vilade väldigt mycket båda två. Jag ska bli faster i höst. =) Det ska bli jätteroligt och spännande.

Jag fyllde år i lördags och fick massa fiiiina presenter från familjen fastän jag inte fyllde jämnt. Imorgon är det dags att återgå till verkligheten och därmed även jobbet men helgens underbara väder som tycks ha "drabbat" hela Sverige och även varit med och firat nationaldagen har gjort semesterlängtan mer kännbar. Tack du underbara Sol för att du lyser upp vår tillvaro.

Hundarna mår ju inte så bra av denna värme så några långpromenader på dagarna blir det ju inte tal om men tacka vet jag dessa supersköna kvällar med lite vind i håret och jättehärligt sällskap ( i form av två hundar ) på en mysig promenad innan läggdags.

Min underbara kompis Ida kommer nästa vecka och hälsar på, längtar så och saknar henne väldigt mycket. Det ska bli sååååå roligt! Undrar om hon ser någon skillnad på lilla Pandis, om hon kommer tycka att hon breddat sig och lagt på sig lite runt midjan/ magen. Ska lägga ut lite bilder på bloggen, måste bara få tid att ta dem. Ha en fin kväll nu allihop, dags att sova. =)

Kommentarer
Postat av: sara

svar: tack snälla! :)

2011-06-07 @ 20:32:16
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0