Måndag igen...



Idag skulle jag på kontroll av mitt opererade öga, de skulle ta bort linsen och ersätta den med en ny, informationen jag hade fått var knapphändig men jag åkte dit. Det visade sig att jag skulle haft en ny bandagelins ditsatt och den ska jag ha i en eller var det tre månader till?? Bättre info imorgon hoppas jag då jag ska dit igen och sätta in en ny. Tur att de opererade rätt öga i alla fall.... Det var mycket som strulade med operationen och som visat sig nu i efterhand, klantigt men men, vad ska man göra. Kan ju bara gå dit och hoppas på att det inte blir mer fel framöver.

På väg till sjukan med bror som ställde upp som skjuts tog vi vägen förbi djursjukhuset och inhandlade en liten ( 410g) burk med högenergifoder till Pandis, hon ska äta ca 550g per dag för att tillgodose valparnas behov, fick väl i henne ca 100g. Har även köpt kosttillskott för dräktiga tikar som inte vill äta tillräckligt, de tabletterna åt hon utan större problem. Hon börjar bli rundad och ser nu mer ut som en rulltårta uppifrån. =) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0