7 dagar till!



En en vecka gammal bild, Pandis är större nu. Härom dagen kände jag valparna ganska tydligt, Pandis är snäll och tolererar att jag pillar på hennes mage då och då. Hon verkar till och med tycka att det är skönt. =) Undrar hur många/ få som döljer sig där inne, hon är absolut inte enorm men det är ju exakt en vecka kvar nu.

I förrgår kom det ut galla när Pandis bajsade, ja du läste rätt. Jag har aldrig varit med om det och ringde genast veterinären och kollade så det var ok, han sa att jag skulle avvakta och se. Ingen mer galla så veterinärbesök var onödigt. Hon är pigg och glad för övrigt och utomhus är hon nästan samma hund som innan dräktigheten. Inne sover hon mest hela tiden. Ute är hon mindre självständig och inne myser hon helt själv i sovrummet eller på mattan i vardagsrummet. Hon vill fortfarande sova nära på natten men gärna en halvmeter ifrån mig då hon blir för varm när hon ligger precis bredvid. Nähä, nu är det dags för promenad och sen dra till jobbet. Min älskade mamma kommer hit idag och går ut med bägge små liven. Vad skulle jag göra utan henne?! Hej på dig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bara 7 dagar kvar!! Så spännande :) :)

P&K

2011-06-27 @ 11:16:43
Postat av: Ingrid

Jaaaa, det är jättespännande! =)

2011-06-29 @ 06:21:51
URL: http://krakhultspandora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0