Tvätt och städdag och kantareller!



I morse var Pandis, Zacko och jag på promenad. Hade en känsla av att regnet hade fått upp lite kantareller sen jag plockade sist. Jag gick bort till mitt ställe och där stod de och tittade fram mellan buskar och löv. Det blev en stor sopptallrik nästan full av rensade kantisar men när jag väl hade stekt dem var det bara ca en deciliter kvar. :( Men men, sås blir det till i alla fall.

Dagens väder är perfekt "vara hemma och städa väder" så så fick det bli. Nu är tvätten i maskinerna, hundarna ligger bredvid mig och det är dags för sista kvällsvändan. "Det följer dock en "kiss-vända" senare men den brukar inte bli så lång.) Nu måste jag komma till skott och ta de där bilderna på Pandis. Hon har en mage som buktar ut när hon ligger ner, ligger hon på sidan så buktar valpen som hon inte ligger på ut. Det är mycket liv och rörelse i magen och hon har fått bröstkörtlar nu, det är inte längre bara bröstvårtor. Hon är väldigt trött och sover jättemycket. Kort kommer snart! Håll till godo med denna bilden så länge. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0