Inte så lång tid kvar nu!



Idag kom "slemproppen" och Pandis hade lite knepigt beteende. Hon verkade orolig och darrade på hakan. Jag tar tempen var annan timme nu och den går banne mig inte under 37.

Valpbädden som jag lånat är iordninggjord och Pandis har legat i den men favoritstället är ändå fårskin-fällen på soffan. Hon ligger och vilar och verkar inte ha varken värkar eller värk. Tempen ligger mellan 37,2 och 37,7, hon äter inget nu men dricker lite då och då. Ska ut och ta en minipromenad med henne och gammelgubben strax. Efter det ska jag nog blunda någon timme med Pandis på soffan, har sovit knappa 5 timmar i natt då Pandoras beteende ändrades lite redan igår och jag var orolig att de skulle komma redan natten tills idag. Valparna känns supertydligt nu och de verkar ha "vandrat" neråt och ligger nu i magdelen mellan höfterna. Snart kommer de!!! :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0